Дмитро Борисов: «Від мийника автомобілів – до успішного бізнесмена»

Дирекція Інституту готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв запросила до навчального закладу відомого українського ресторатора, піарника, успішного бізнесмена, власника сім’ї ресторанів Дмитра Борисова.

 

 

Гість провів лекцію для студентів спеціальності «Готельно-ресторанна справа», під час якої розкрив чимало аспектів діяльності ресторанного бізнесу.

Зустріч проходила у два етапи. Спочатку Дмитро розповів про себе, свої захоплення та вподобання. Неймовірно вразила КНУКіМівців історія про трудову діяльність, яку Дмитро Борисов розпочав ще у дванадцятирічному віці, заробляючи на хліб миттям автомобілів. Потім він повідав присутнім про свої перші кроки у бізнесі, труднощі, що спіткали його на шляху до успішності, про відкриття своїх ресторанів «Барсук», «Охота на Овец», «PivBar», «Канапа» та ін.

Ресторатор був приємно здивований атмосферою, яка вирувала в навчальній аудиторії та у виші загалом. «Коли я переступив поріг вашого університету, був просто вражений тими умовами, у яких ви навчаєтесь. Коли я вчився, то подібного не існувало. Чесно кажучи, не міг навіть подумати, що в Україні є подібні заклади освіти, із таким сучасним матеріально-технічним забезпеченням. КНУКіМ – просто мрія студента, який бажає присвятити своє життя ресторанній справі», – із захопленням сказав гість.

У другій частині майстер-класу перед присутніми постав зовсім інший Дмитро Борисов – ефективний керівник, креативний піарник, генератор успішних ідей, людина, відкрита для оточення. Саме ця відкритість і зумовила величезні потоки питань, які безупинно линули до гостя від студентства.

Молодь цікавилася шляхами накопичення стартового капіталу, оформленням і дизайном закладу, особливостями створення «правильних» ресторанів. До речі, із приводу останнього гість зазначив: «Тільки в тому випадку, коли господар ресторану є його засновником, генератором ідей і, власне, кухарем – ресторан стане успішним. Потрібно завжди слідкувати за своїм закладом, оновлювати меню, тримати в полі уваги персонал, впроваджувати новітні технології. Саме все це є запорукою успіху».

Бізнесмен розповів також про особливості власних ресторанів, подібних яким в Україні немає. А все тому, що при відкритті нового закладу Дмитро Борисов вкладає в нього частину своєї душі і, звичайно, не забуває про сучасні тенденції у сфері дизайну, програмного забезпечення і т.п.

І наостанок, кілька порад від Дмитра Борисова тим, хто бажає займатися ресторанним бізнесом:

  1. любити свою справу;
  2. не ставитися до справи лише, як до бізнесу;
  3. бути головним – під час відкриття, у момент генерації ідей та в управлінській діяльності.

Авторські права 2015 © Факультет готельно-ресторанного і туристичного бізнесу. При копіюванні матеріалів сайту посилання обов'язкове.